Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...


335 lei
AutopiesaRO
11520

Cupla, ventilator radiator FEBI BILSTEIN 19188 pentru FORD TRANSIT platou / sasiu (E_ _) 1991-1994
321 lei
AlyExpressVLD
14

335 lei
AutopiesaRO
11520

538 lei
AlyExpressVLD
14

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT platou / sasiu (E) (1994 - 2000) NRF 49518 piesa NOUA
335 lei
AutopiesaRO
11520

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT platou / sasiu (E) (1994 - 2000) NRF 49517 piesa NOUA
281 lei
AutopiesaRO
11520

321 lei
AlyExpressVLD
14

Cupla, ventilator radiator FEBI BILSTEIN 19188 pentru FORD TRANSIT bus (E_ _) 1994-2000
321 lei
AlyExpressVLD
14

294 lei
PieseMania
1196

281 lei
AutopiesaRO
11520

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT bus (E) (1994 - 2000) NRF 49517 piesa NOUA
281 lei
AutopiesaRO
11520

321 lei
AlyExpressVLD
14

Cupla, ventilator radiator FEBI BILSTEIN 19661 pentru FORD TRANSIT bus (E_ _) 1994-2000
538 lei
AlyExpressVLD
14

221 lei
AutopiesaRO
11520

221 lei
AutopiesaRO
11520

Cupla, ventilator radiator FEBI BILSTEIN 19661 pentru FORD TRANSIT caroserie (E_ _) 1994-2000
538 lei
AlyExpressVLD
14

321 lei
AlyExpressVLD
14

285 lei
PieseMania
1196

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT platou / sasiu (E) (1994 - 2000) TOPRAN 302 003 piesa NOUA
221 lei
AutopiesaRO
11520

340 lei
AutopiesaRO
11520

121 lei
PieseMania
1196

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT platou / sasiu (E) (1994 - 2000) TOPRAN 302 004 piesa NOUA
232 lei
AutopiesaRO
11520

340 lei
AutopiesaRO
11520

285 lei
PieseMania
1196

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT platou / sasiu (E) (1994 - 2000) THERMOTEC D5G003TT piesa NOUA
160 lei
AutopiesaRO
11520

Cupla, ventilator radiator FORD TRANSIT bus (E) (1994 - 2000) THERMOTEC D5G001TT piesa NOUA
254 lei
AutopiesaRO
11520
京东e卡 被他人绑定
din categoriaVascocuplaj
Ford
Bucuresti.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.
Vezi şi ofertele pentru: