Adam
1
Agila
1
Agila B
2
Antara
1
Astra F
28
Astra G
112
Astra H
10
Astra J
10
Astra K
1
Astra L
7
Cascada
1
Combo
21
Combo C
16
Combo D
15
Combo E
33
Corsa A
24
Corsa B
23
Corsa C
15
Corsa D
16
Corsa E
36
Corsa F
16
Crossland X
8
Frontera
5
Grandland X
8
Meriva
7
Meriva B
9
Mokka
10
Mokka X
13
Mokka B
8
Movano
23
Movano B
22
Omega
32
Signum
43
Tigra
9
Vectra A
44
Vectra B
49
Vectra C
123
Vivaro
38
Vivaro B
18
Zafira
49
Zafira B
15
Zafira C
44
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

102 lei
Autoeshop
9487

Rola ghidare conducere curea transmisie # Mercedes-benz E-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 0 N1437 # OPTIMAL
109 lei
Comnico
5230

223 lei
TopTechAuto
2687

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT181 pentru CHEVROLET CORSA combi, KADETT E Combo (T85) 1986-1994
62 lei
AutoJoy
66

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS W212 SKF VKM 35016
110 lei
Auto_farm
12558

97 lei
Bestautovest
39206

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model S212 SKF VKM 35016
110 lei
Auto_farm
12558

120 lei
APcommercial
641

Rola intinzator MERCEDES Clasa E Sedan (W211) 3.0 CDI 224 CP cod: A6422001370
120 lei
APcommercial
641

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT036 pentru CHEVROLET AVEO hatchback (T300), CORSA E (X15) de la 2014
44 lei
AutoJoy
66

118 lei
Pieseautodetop
3551

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) - Cod intern: M20344146 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
102 lei
Autoeshop
9487

215 lei
TopTechAuto
2687

47 lei
Bestautovest
39206

73 lei
Comnico
5230

43 lei
PieseAutoSuceava
6981

249 lei
Pieseautodetop
3551
京东e卡 被他人绑定
din categoriaRola ghidaj accesorii
Opel
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.