Marcă / Model
Alfa Romeo
3
Audi
23
BMW
8
Chevrolet
69
Chrysler
46
Citroen
13
Dacia
7
Daewoo
2
Dodge
36
Fiat
25
Ford
34
Honda
11
Iveco
21
Jaguar
66
Jeep
29
Lancia
8
Land Rover
38
Mercedes
1240
Mitsubishi
8
Nissan
11
Opel
33
Peugeot
25
Porsche
10
Renault
36
SsangYong
9
Suzuki
9
Toyota
70
Volkswagen
33
Volvo
17
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

96 lei
Auto_farm
12577

45 lei
SsvAuto
29818

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ KLASA E W211 Producator BTA E2M0008BTA
84 lei
Auto_farm
12577

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ KLASA E T-Model S211 Producator BTA E2M0012BTA
96 lei
Auto_farm
12577

84 lei
Auto_farm
12577

Rola Ghidaj Curea Transmisie Ina Mercedes-Benz E-Class S212 2009-2016 T-Model 532 0570 10
45 lei
SsvAuto
29818

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ KLASA E T-Model S211 Producator BTA E2M0008BTA
84 lei
Auto_farm
12577

96 lei
Auto_farm
12577

Rola Ghidaj Curea Transmisie Ina Mercedes-Benz E-Class C207 Coupe 2009→ 532 0570 10
45 lei
SsvAuto
29818

100 lei
Auto_farm
12577

97 lei
Auto_farm
12577

Rola Ghidaj Curea Transmisie Ina Mercedes-Benz E-Class W212 Sedan 2009→ 532 0570 10
45 lei
SsvAuto
29818

105 lei
Auto_farm
12577

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Poly V-belt pulley MERCEDES CLS C218 CLS SHOOTING BRAKE X218 E A207 E A238 E ALL-TERRAIN S213 E C207 E T-MODEL S212 E T-MODEL S213 E W212 E W213 3.0 d/6.0 01.09- SKF VKM 38269
109 lei
Auto_farm
12577

Rola Ghidaj Curea Transmisie Febi Mercedes-Benz E-Class S211 2003-2009 T-Model 31975
100 lei
SsvAuto
29818

96 lei
Auto_farm
12577

97 lei
Auto_farm
12577

131 lei
Auto_farm
12577

109 lei
Auto_farm
12577

82 lei
Auto_farm
12577

99 lei
Auto_farm
12577

Rola Ghidaj Curea Transmisie Febi Mercedes-Benz E-Class S210 1996-2003 T-Model 31975
100 lei
SsvAuto
29818

96 lei
Auto_farm
12577
京东e卡 被他人绑定
din categoriaRola ghidaj accesorii
Oradea Bihor.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.
Vezi şi ofertele pentru: