Județ
Preț (lei)
Vânzător

139 lei
Auto_farm
12558

166 lei
TopTechAuto
2687

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN 04675 pentru OPEL KADETT E Combo (T85) 1992-1994
179 lei
Onlymania
1037

365 lei
Pieseautodetop
3551

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN 04675 pentru OPEL KADETT E combi (T85) 1984-1991
179 lei
Onlymania
1037

134 lei
TopTechAuto
2687

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (04675 FEBI BILSTEIN) FORD,OPEL,VAUXHALL,VOLVO
142 lei
PieseAutoSuceava
6981

179 lei
Onlymania
1037

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN 04675 pentru OPEL KADETT E hatchback (T85) 1984-1991
179 lei
Onlymania
1037

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FEBI BILSTEIN 04675 pentru OPEL KADETT E combi (T85) 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991
166 lei
TopTechAuto
2687

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente HITACHI 132060 pentru OPEL KADETT E hatchback (T85) 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991
134 lei
TopTechAuto
2687

213 lei
PieseAutoSuceava
6981

Releu bujii incandescente OPEL REKORD E kombi 61 66 67 Producator HÜCO 132060
139 lei
Auto_farm
12558

139 lei
Auto_farm
12558

166 lei
TopTechAuto
2687

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132060 compatibil cu OPEL KADETT E (T85) 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991
134 lei
TopTechAuto
2687

139 lei
Auto_farm
12558

Releu bujii incandescente OPEL KADETT E hatchback 33 34 43 44 Producator HÜCO 132060
139 lei
Auto_farm
12558

134 lei
TopTechAuto
2687

134 lei
TopTechAuto
2687
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Volvo
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: