Clio
2
Clio 3
1
Espace
1
Grand Scenic
2
Kadjar
3
Kangoo
2
Koleos
2
Laguna
1
Laguna 2
2
Laguna 3
4
Latitude
2
Master
5
Megane
3
Megane 2
1
Megane 3
8
Megane 4
3
Scenic
3
Scenic 2
1
Scenic 3
6
Talisman
1
Trafic
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

240 lei
PieseMania
1184

200 lei
DezAutoDEX
739

Releu Bujii renault Trafic 3 Megane 3 Scenic 3 laguna 3 Nissan qashqai Opel Vivaro nissan primastar
135 lei
DezAutoDEX
739

113 lei
DezAutoDEX
739

135 lei
DezAutoDEX
739

Releu bujii Renault Master 2.3 euro 6 euro 5 Nissan qashqai 1.5 Megane 4 Kadjar 1.5 Koleos master 3
180 lei
DezAutoDEX
739

108 lei
DezAutoDEX
739

Releu bujii renault Scenic 3 1.6dci megane 3 nissan qashqai opel vivaro trafic 1.6
135 lei
DezAutoDEX
739

90 lei
DezAutoDEX
739

162 lei
DezAutoDEX
739

Releu Bujii Opel Vivaro Renault Trafic nissan primastar clio 3 laguna 2 cod 7700115078 kangoo espace
100 lei
DezAutoDEX
739

300 lei
DezAutoDEX
739
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Renault
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: