B-Max
1
C-Max
1
Courier
2
Ecosport
1
Escort
3
Escort Turnier
2
Fiesta
4
Fiesta 6
1
Fiesta 7
1
Focus
1
Focus 3
2
Focus C-Max
1
Focus Turnier
1
Galaxy
1
Galaxy 2
1
Grand C-Max
1
Kuga
1
Mondeo 3
1
Mondeo 4
4
Mondeo 5
1
Mondeo Turnier
3
S-Max
2
Tourneo Connect
1
Tourneo Courier
1
Transit
52
Transit Connect
1
Transit Custom
1
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

139 lei
Auto_farm
12558

FEBI BILSTEIN releu,instalatia de comanda bujii incandescente 04675 la OPEL KADETT E Combo (T85) 1992 1993 1994
166 lei
TopTechAuto
2687

179 lei
Onlymania
1037

384 lei
Autoeshop
9487

Unitate de control,bujii incandescente OPEL KADETT D (31_-34_, 41_-44_), OPEL MONZA E (39_, 49_), OPEL REKORD E combi (61_, 66_, 67_) - BERU GR064
339 lei
Pieseautodetop
3551

179 lei
Onlymania
1037

300 lei
APcommercial
641

Releu bujii MERCEDES Clasa E Sedan (W212) 3.0 CDI BlueTEC 4-matic 252 CP cod: A6429007701
300 lei
APcommercial
641

134 lei
TopTechAuto
2687

444 lei
Pieseautodetop
3551

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (04675 FEBI BILSTEIN) FORD,OPEL,VAUXHALL,VOLVO
142 lei
PieseAutoSuceava
6981

225 lei
Piesetargoviste
2336

180 lei
Piesetargoviste
2336

179 lei
Onlymania
1037
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Ford
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: