Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

100 lei
OptimalAutoParts
2009
![Releu bujii incandescente Mercedes-Benz E-Class W212 [2009 - 2013] Sedan E 220 CDI BlueEfficiency 5G-Tronic (170 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-e-class/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-e-class-7dd02101b110487b742-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz E-Class W212 [2009 - 2013] Sedan E 220 CDI BlueEfficiency 5G-Tronic (170 hp)
300 lei
DezmembrariBragadiru
3465
![Releu bujii incandescente Mercedes-Benz E-Class W212 [2009 - 2013] Sedan E 220 CDI BlueEfficiency 5G-Tronic (170 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-e-class/releu-bujii-incandescente-mercedes-benz-e-class-7dd02101b110487b742-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz E-Class W212 [2009 - 2013] Sedan E 220 CDI BlueEfficiency 5G-Tronic (170 hp)
300 lei
DezRomBragadiru
1779

100 lei
OptimalAutoParts
2009

Releu bujii Mercedes E CLASS W212 cod A6429007701 EURO 5 motorizare 3.0 D
250 lei
Dezmembrari_ilfov
2333
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Ilfov. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: