Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
![Releu Bujii Mercedes Clasa E Class W212 E220 2.2 CDI 2009 - 2015 Cod 0522120203 A6511530279 [M4959]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w212-e220-2-2/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w212-e220-2-2-ea63010b4b9cf01deee-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6474
![Releu Bujii Mercedes Clasa E Class W211 E280 E320 E300 3.0 CDI 2001 - 2009 Cod A6429002700 0522140209 [N0219]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w211-e280-e320/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w211-e280-e320-5a7a610bc46fa055370-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
SDG
6474
![Releu Bujii Mercedes Clasa E Class W212 E200 E220 E250 2.2 CDI 2009 - 2016 Cod A6519000900 [S0051]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w212-e200-e220/releu-bujii-mercedes-clasa-e-class-w212-e200-e220-41ea610ab64ff842f7e-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6474
![Releu Bujii Mercedes W210 Clasa E Class E250 E270 E300 1996 - 2003 Cod 0285454032 A0285454032 [S0067]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-mercedes-w210-clasa-e-class-e250-e270/releu-bujii-mercedes-w210-clasa-e-class-e250-e270-44d7410ac3ff7023642-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
SDG
6474
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Galati. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: