Marcă / Model
Alfa Romeo
2
Audi
31
BMW
3
Chrysler
4
Citroen
3
Dacia
3
Fiat
4
Ford
2
Hyundai
1
Jaguar
1
Jeep
4
Kia
1
Lancia
1
Land Rover
1
Mercedes
63
Nissan
10
Opel
10
Peugeot
3
Renault
13
Seat
9
Skoda
9
SsangYong
1
Volkswagen
39
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

294 lei
Bestautovest
39206

250 lei
BMWautodez
1216

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 2003 2004 2005 2006 2007 2008 # 661270 # ERA
501 lei
Comnico
5230

150 lei
ARCOSGROUP
1922

514 lei
Bestautovest
39206

Releu bujii Mercedes w204 3.0 Ml w164 x164 cls w219 w251 e class w211 c class
180 lei
DezAutoDEX
739

291 lei
Comnico
5230

454 lei
Bestautovest
39206

300 lei
Scbacus
9173

200 lei
BMWautodez
1216

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 2003 2004 2005 2006 2007 2008 # 75614309 # HERTH BUSS ELPARTS
429 lei
Comnico
5230

498 lei
Comnico
5230

135 lei
DezAutoDEX
739

Unitate de control bujii incandescente Mercedes Clasa C W204 2007-, Clasa E W211 2003-, A6461532579
614 lei
Bestautovest
39206

371 lei
Comnico
5230
京东e卡 被他人绑定
din categoriaReleu bujii
Arad Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: