
368 lei
Auto_farm
12558

378 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot 50mmx225mm RVI G KERAX MAGNUM MAJOR MAXTER PREMIUM R 10.80- RENAULT TRUCKS MAXTER, 10.1992 - 06.1997 Febi Bilstein 32431
676 lei
Auto_farm
12558

676 lei
Auto_farm
12558

368 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot 50mmx225mm RVI G KERAX MAGNUM MAXTER PREMIUM R 10.80- RENAULT TRUCKS R, 10.1980 - 12.1996 Auger 57123
378 lei
Auto_farm
12558

479 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot pe set 1 roata cu rulment cu pivot M40x15 40mm-60mmx226mm RVI C K KERAX MAGNUM PRE RENAULT TRUCKS KERAX, 06.1997 - Auger 78308
386 lei
Auto_farm
12558

368 lei
Auto_farm
12558

350 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot pe set 1 roata fara rulment cu pivot M40x15 40mm-60mmx226mm RVI KERAX MAGNUM PREMI RENAULT TRUCKS KERAX, 06.1997 - Auger 55500
225 lei
Auto_farm
12558

378 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot pe set 1 roata cu rulment cu pivot M40x015 40mm-60mmx2375mm RVI C D K KERAX MAGNUM RENAULT TRUCKS KERAX, 06.1997 - Auger 55711
515 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot 50mmx225mm RVI G KERAX MAGNUM MAJOR MAXTER PREMIUM R 10.80- RENAULT TRUCKS KERAX, 06.1997 - Febi Bilstein 32431
676 lei
Auto_farm
12558

225 lei
Auto_farm
12558

386 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot pe set 1 roata cu rulment cu pivot 50mmx236mm RVI MAGNUM MIDLUM PREMIUM VOLVO FE F RENAULT TRUCKS PREMIUM, 04.1996 - Auger 53708
372 lei
Auto_farm
12558

378 lei
Auto_farm
12558

368 lei
Auto_farm
12558

Set reparatie. pivot Kit pivot pe set 1 roata cu rulment cu pivot M40x015 40mm-60mmx2375mm RVI C D K KERAX MAGNUM RENAULT TRUCKS PREMIUM, 04.1996 - Auger 55711
515 lei
Auto_farm
12558

350 lei
Auto_farm
12558
京东e卡 被他人绑定
din categoriaPivot
Renault Magnum
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.
Vezi şi ofertele pentru: