Preț (lei)
Vânzător

69 lei
Bestautovest
39206

67 lei
TopTechAuto
2687

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 178mm KIA K2500 MAZDA E 2.0-2.2D- MAZDA E (SD1), Cadru de sprijin, 01.1983 - 07.1999 Febi Bilstein 42397
107 lei
Auto_farm
12558

111 lei
Comnico
5230

90 lei
Onlymania
1037

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 178mm KIA K2500 MAZDA E 2.0-2.2D- MAZDA E (SR2), Van, 10.1983 - 07.2004 Febi Bilstein 42397
107 lei
Auto_farm
12558

90 lei
Onlymania
1037

Pivot brat suspensie Kia BESTA caroserie, Mazda E-Serie Bus (Sr1), E-Serie Caroserie (Sr2) Teknorot parte montare : Punte fata, Stanga/ Dreapta, Jos, spre exterior
65 lei
Bestautovest
39206

63 lei
Comnico
5230

67 lei
TopTechAuto
2687

Pivot MAZDA BONGO bus (SR1), KIA SPORTAGE (K00), ASIA MOTORS ROCSTA - NIPPARTS J4863004
72 lei
Pieseautodetop
3551

Articulatie sarcina/ghidare punte fata (1491503 LEMFORDER) FORD,KIA,MAZDA
71 lei
PieseAutoSuceava
6981

Pivot MAZDA BONGO bus (SR1), FORD ECONOVAN (KBA, KCA), MAZDA BONGO caroserie (SR2) - TRW JBJ436
81 lei
Pieseautodetop
3551

72 lei
AutoJoy
66

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 178mm KIA K2500 MAZDA E 2.0-2.2D- MAZDA E, Autobuz, 03.1991 - 07.2004 Febi Bilstein 42397
107 lei
Auto_farm
12558

107 lei
Auto_farm
12558

42 lei
Onlymania
1037

Articulatie sarcina/ghidare LEMFORDER 14915 03 pentru MAZDA E platou / sasiu (SD1) 1983-1999
90 lei
Onlymania
1037

JAPANPARTS Articulatie sarcina/ghidare montare punte fata BJ-313 pentru MAZDA E caroserie (SR2) 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
67 lei
TopTechAuto
2687

67 lei
TopTechAuto
2687

90 lei
EAutoShopro
28

Pivot MAZDA BONGO bus (SR1), MAZDA BONGO caroserie (SR2), KIA K2500 platou / sasiu (SD) - SWAG 91 94 2397
474 lei
Pieseautodetop
3551
京东e卡 被他人绑定
din categoriaPivot
Kia
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.
Vezi şi ofertele pentru: