Preț (lei)
Vânzător

160 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata se potrivește. NISSAN CABSTAR CABSTAR E NT400 CABSTAR 2.3D-3. NISSAN CABSTAR E (TL_, VL_), Cadru de sprijin, 07.1992 - 11.2006 Delphi TC3367
160 lei
Auto_farm
12579

173 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina/ghidare Pivot axa Dreapta/Stanga inferior fata NISSAN CABSTAR CABSTAR E NT400 CABSTAR 2.3D-3.0 d 10.98- DELPHI TC3367
160 lei
Auto_farm
12579

Pivot NISSAN CABSTAR E (TL_, VL_), Cadru de sprijin, 07.1992 - 11.2006 Blue Print ADN186133
147 lei
Auto_farm
12579

160 lei
Auto_farm
12579

Pivot NISSAN CABSTAR E (TL_, VL_), Cadru de sprijin, 07.1992 - 11.2006 Blue Print ADN18601
104 lei
Auto_farm
12579

118 lei
Auto_farm
12579

93 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 197mm NISSAN CABSTAR CABSTAR E 2. NISSAN CABSTAR (F23, H41, H42), Cadru de sprijin, 07.1992 - 09.2011 Febi Bilstein 48162
160 lei
Auto_farm
12579

160 lei
Auto_farm
12579

Set reparatie, pivot Kit pivot pe set 2 roti cu pivot 25mmx145mm NISSAN CABSTAR E 10.98-11.06 LEMA LE605
418 lei
Auto_farm
12579

Pivot NISSAN CABSTAR E (TL_, VL_), Cadru de sprijin, 07.1992 - 11.2006 Blue Print ADN186112
167 lei
Auto_farm
12579

173 lei
Auto_farm
12579

Pivot Articulatie sarcina ghidare RENAULT MEGANE I Grandtour KA0/1 FEBI BILSTEIN 10640
85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579

Pivot Articulatie sarcina ghidare RENAULT MEGANE I Classic LA0/1 FEBI BILSTEIN 10640
85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579

Articulatie sarcina-ghidare Pivot axa Dreapta-Stanga inferior fata diametru con 16mm cu surub NISSAN KUBISTAR RENAULT MEGANE I Classic (LA0/1_), Sedan, 09.1996 - 08.2008 Febi Bilstein 10640
85 lei
Auto_farm
12579

85 lei
Auto_farm
12579
京东e卡 被他人绑定
din categoriaPivot
Nissan
Bihor.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.
Vezi şi ofertele pentru: