Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou/sasiu (903) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ C-CLASS Sportscoupe (CL203) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ CLK (C209) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ VITO bus (638) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ VITO/MIXTO caroserie (W639) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou/sasiu (901, 902) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

Roata dintata ax cu came MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) - Cod intern: W20229397 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487

180 lei
Autoeshop
9487
京东e卡 被他人绑定
din categoriaFulie ax came
Cluj.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: