Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

300 lei
Dezpetriuc
5826

611 lei
EAutoShopro
29

Carcasa clapeta ALFA ROMEO 156 (932), IVECO EuroCargo, ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) - BOSCH 0 280 750 073
4216 lei
Pieseautodetop
3551

Element reglaj, clapeta (galerie admisie) Febi Bilstein VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch (A04) 2005-2010 - 173388
69 lei
TopTechAuto
2726

69 lei
TopTechAuto
2726

Clapeta acceleratie 1.6 d multijet alfa romeo mito fiat grande punto bravo 2 55200820 48cpd6
200 lei
Dezpetriuc
5826

270 lei
DezAutoDEX
742

Clapeta acceleratie fiat 1.0 hybrid 0.9 panda 500 500c lancia ypsilon alfa romeo euro 6
270 lei
DezAutoDEX
742

200 lei
Valibogdezauto
128

Carcasa clapeta (100993 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,SKODA (SVW),VW A1|A3|A3, A3 / S3|A4|A4 Allroad|A4, A4 / S4|A5, A5 / S5|A6|A6, A6 / S6|A7, A7 / S7|A8, A8 / S8, A8L|ALHAMBRA|ALTEA|ALTEA XL|AMAROK
721 lei
EAutoShopro
29

Carcasa clapeta (FE100993 FEBI BILSTEIN) AUDI,SEAT,SKODA,SKODA (SVW),VW
535 lei
PieseAutoSuceava
7010

907 lei
PieseAutoSuceava
7010

69 lei
TopTechAuto
2726

Element reglaj, clapeta (galerie admisie) Febi Bilstein OPEL ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) 2005-2015 - 173388
69 lei
TopTechAuto
2726

675 lei
EAutoShopro
29

814 lei
EAutoShopro
29

Clapeta acceleratie 1.3 d multijet fiat 500 doblo panda punto alfa romeo mito lancia ypsilon 55213019
300 lei
Dezpetriuc
5826

Element reglaj, clapeta (galerie admisie) Febi Bilstein SAAB 9-3 Cabriolet (YS3F) 2007-2015 - 173388
69 lei
TopTechAuto
2726

Element reglaj, clapeta (galerie admisie) Febi Bilstein OPEL VECTRA C combi (Z02) 2004-2008 - 173388
69 lei
TopTechAuto
2726

Element reglaj, clapeta (galerie admisie) (46424 FEBI BILSTEIN) BMW 3|5|7|X3|X5|Z3|Z4
720 lei
EAutoShopro
29
京东e卡 被他人绑定
din categoriaClapeta acceleratie
Alfa Romeo
.Clapeta de acceleratie este o piesa mobila care regleaza cantitatea de aer care intra in motor, in functie de cum apasam acceleratia. Clapeta este montata de obicei inaintea galeriei de admisie sau langa debitmetru si este conectata la un cititor electronic. Acesta spune computerului ECU, impreuna cu debitmetrul, ce cantitate de aer vine spre motor, astfel incat acesta sa dea cantitatea optima de carburant.