Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

278 lei
OnePlusAuto
592

222 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) (2009 - 2016) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.17.081
239 lei
OnePlusAuto
592

222 lei
OnePlusAuto
592

239 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) (2009 - 2016) METZGER 0892288
278 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) (2009 - 2016) METZGER 0892288
278 lei
OnePlusAuto
592

278 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) (2009 - 2016) METZGER 0892288
278 lei
OnePlusAuto
592

239 lei
OnePlusAuto
592

239 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) (2009 - 2016) PIERBURG 7.00782.12.0
222 lei
OnePlusAuto
592

222 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) (2009 - 2016) PIERBURG 7.00782.12.0
222 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) (2009 - 2016) PIERBURG 7.00782.12.0
222 lei
OnePlusAuto
592

278 lei
OnePlusAuto
592

239 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) (2009 - 2016) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.17.081
239 lei
OnePlusAuto
592

212 lei
OnePlusAuto
592

212 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) (2009 - 2016) PIERBURG 7.00782.11.0
212 lei
OnePlusAuto
592

212 lei
OnePlusAuto
592

212 lei
OnePlusAuto
592

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) (2009 - 2016) PIERBURG 7.00782.11.0
212 lei
OnePlusAuto
592

229 lei
OnePlusAuto
592

239 lei
OnePlusAuto
592
京东e卡 被他人绑定
din categoriaActuator turbo
Giurgiu.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: