Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

1177 lei
Auto_farm
12558

215 lei
SsvAuto
29726

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) ENGITECH ENT830036
179 lei
Auto_farm
12558

Electrovalva Electrovana Turbo MERCEDES-BENZ E-CLASS W212 Producator PIERBURG 7.00782.12.0
243 lei
Auto_farm
12558

215 lei
SsvAuto
29726

243 lei
Auto_farm
12558

179 lei
Auto_farm
12558
![Actuator turbina, Mercedes Clasa E T-Model (S211) [Fabr 2003-2009] 3.0 cdi, OM642920](https://www.pieseauto.ro/poze/actuator-turbina-mercedes-clasa-e-t-model-s211/actuator-turbina-mercedes-clasa-e-t-model-s211-a4fe5f8511c40315dc-0-0-0-0-0.jpg)
Actuator turbina, Mercedes Clasa E T-Model (S211) [Fabr 2003-2009] 3.0 cdi, OM642920
691 lei
DezmaAuto
17008

240 lei
DezmaAuto
17008

Convertizor De Presiune Turbocompresor Magneti Marelli Mercedes-Benz Sprinter 1 1995-2006 571822112120
215 lei
SsvAuto
29726

Convertizor de presiune, turbocompresor Supapa de control electropneumatica MERCEDES C C204 C T-MODEL S204 C W204 CLS C218 E A207 E C207 E T-MODEL S212 E W212 GLK X204 M W166 2.2D/2.2DH 06.06- ENGITECH ENT830036
179 lei
Auto_farm
12558

1177 lei
Auto_farm
12558

215 lei
SsvAuto
29726

Convertizor De Presiune Turbocompresor Magneti Marelli Smart ForTwo 1998-2002 571822112120
215 lei
SsvAuto
29726

1177 lei
Auto_farm
12558

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12558

215 lei
SsvAuto
29726

179 lei
Auto_farm
12558

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS Convertible (A207) ENGITECH ENT830036
179 lei
Auto_farm
12558

Convertizor De Presiune Turbocompresor Magneti Marelli Mercedes-Benz CLK C209 2002-2009 571822112120
215 lei
SsvAuto
29726

Convertizor de presiune, turbocompresor MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S210) ENGITECH ENT830023
218 lei
Auto_farm
12558
京东e卡 被他人绑定
din categoriaActuator turbo
Oradea Bihor.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.
Vezi şi ofertele pentru: