Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 31209 pentru MERCEDES-BENZ (BBDC) E-CLASS (W212) 2014-2019
310 lei
AlyExpressVLD
14

212 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 49215 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS (W213) 2016-2020
212 lei
AlyExpressVLD
14

212 lei
AlyExpressVLD
14

212 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 49215 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (C205) 2015-2018
212 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 182929 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S205) 2014-2021
197 lei
AlyExpressVLD
14

197 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 31209 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (C204) 2013-2018
310 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 182929 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A238) 2017-2025
197 lei
AlyExpressVLD
14

197 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 182929 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C238) 2016-2025
197 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 182929 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS (W213) 2016-2023
197 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 31209 pentru MERCEDES-BENZ VITO caroserie (W447) 2015-2025
310 lei
AlyExpressVLD
14

197 lei
AlyExpressVLD
14

197 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 182929 pentru MERCEDES-BENZ CLS (C257) 2018-2023
197 lei
AlyExpressVLD
14

197 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 31209 pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2009-2016
310 lei
AlyExpressVLD
14

310 lei
AlyExpressVLD
14

371 lei
AlyExpressVLD
14

Suport, transmisie automata FEBI BILSTEIN 31209 pentru MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) 2007-2014
310 lei
AlyExpressVLD
14
京东e卡 被他人绑定/2014 2018
din categoriaSuport cutie viteze
Bucuresti Bucuresti.Suportul cutiei de viteze este un suport asemenator cu cel de la motor. Este format din cauciuc gros si metal, fiind prins de caroserie sau de cadrul motor, si fixeaza transmisia in locul sau. De obicei, cutia de viteze este prinsa in doua astfel de suporturi, cel de-al treilea punct de fixare fiind motorul.