vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

90 lei
AlyExpressVLD
14

90 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2009-2016 - 38620
59 lei
TopTechAuto
2761

59 lei
TopTechAuto
2761

56 lei
Onlymania
1123

Rola ghidare/conducere, curea transmisie SKF VKM 38127 pentru MERCEDES-BENZ V-CLASS (W447) 2014-2020
56 lei
Onlymania
1123

Rola ghidare/conducere curea transmisie AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) - Cod intern: W20034475 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
41 lei
Autoeshop
9524

41 lei
Autoeshop
9524

91 lei
Comnico
5249

91 lei
Comnico
5249

Rola ghidare-conducere. curea transmisie Ruloul - scripetele de sustinere a curelei de distributie se potrivește. VOLVO S60 II S VOLVO S60 II (134), Sedan, 04.2010 - INA 532 0888 10
160 lei
Auto_farm
12594

90 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare/conducere, curea transmisie pentru MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) 2009-2016
90 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) 2010-2016 - 38620
59 lei
TopTechAuto
2761

59 lei
TopTechAuto
2761

56 lei
Onlymania
1123

Rola ghidare/conducere, curea transmisie SKF VKM 38127 pentru MERCEDES-BENZ VITO Tourer (W447) 2014-2020
56 lei
Onlymania
1123

41 lei
Autoeshop
9524

41 lei
Autoeshop
9524

Rola ghidare conducere curea transmisie # Vw Polo 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # VKM 31221 # SKF
91 lei
Comnico
5249

91 lei
Comnico
5249

160 lei
Auto_farm
12594

Rola ghidare/conducere, curea transmisie pentru MERCEDES-BENZ VITO caroserie (W447) 2014-2020
90 lei
AlyExpressVLD
14

90 lei
AlyExpressVLD
14

59 lei
TopTechAuto
2761
京东e卡 被他人绑定/2014 2018
din categoriaRola ghidaj accesorii
Volkswagen
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.