Marcă / Model
Audi
1
BMW
1
Citroen
1
Ford
1
Jeep
4
Mazda
1
Mercedes
18
Mitsubishi
1
Opel
2
Peugeot
1
Seat
1
Skoda
1
Suzuki
1
Volkswagen
3
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

578 lei
Comnico
5230

798 lei
Xdrive016
8829

Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (VF210), E (VF211), E (W210), E (W211) 2.5D-4.3D 02.95-
624 lei
Xdrive016
8829

496 lei
Comnico
5230

Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (W210), E (W211), E T-MODEL (S210) 2.5D-Electric 02.95-
365 lei
Xdrive016
8829

Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (W210), E (W211), E T-MODEL (S210) 2.5D-3.2D 02.95-
598 lei
Xdrive016
8829

941 lei
Comnico
5230

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132178 # HITACHI
498 lei
Comnico
5230

356 lei
Xdrive016
8829
京东e卡 被他人绑定/2014 2018
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: