A-Class W176
2
B-Class W246
2
C-Class A205
2
C-Class C204
2
C-Class C205
2
C-Class S203
84
C-Class S204
86
C-Class S205
2
C-Class W203
84
C-Class W204
86
C-Class W205
2
CLA C117
2
CLA X117
2
CLK A207
85
CLK A209
84
CLK A238
1
CLK C209
84
CLS X218
84
E-Class C207
86
E-Class C238
2
E-Class S211
84
E-Class S212
86
E-Class S213
2
E-Class W211
84
E-Class W212
95
E-Class W213
2
G-Class W461
84
G-Class W463
84
GL-Class X164
84
GL-Class X166
84
GLA X156
2
GLC C253
2
GLC X253
2
GLK X204
86
M-Class W164
84
M-Class W166
84
R-Class W251
84
S-Class W221
84
S-Class W222
84
SLK R172
2
Viano W639
84
Vito W639
84
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător

155 lei
Comnico
5249

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) 2009-2015 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761

286 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2009-2016 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761

290 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) 2010-2016 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) 2009-2015 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2761

286 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ E-CLASS cupe (C207) 2009-2016 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761

286 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (B906) 2006-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761

290 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou / sasiu (B906) 2006-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761

286 lei
TopTechAuto
2761

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (B906) 2008-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2761
京东e卡 被他人绑定/2014 2018
din categoriaFulie ax came
Mercedes
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).