Marcă / Model
Alfa Romeo
6
Audi
140
Chevrolet
1
Citroen
4
Fiat
6
Ford
5
Honda
5
Hyundai
1
Iveco
2
Jaguar
1
Kia
1
Lancia
5
Land Rover
4
Lexus
6
Mazda
4
Mercedes
241
Mitsubishi
4
Peugeot
5
Porsche
4
Renault
3
Seat
15
Skoda
15
Subaru
1
Suzuki
5
Toyota
6
Volkswagen
243
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

229 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S205) 2014-2021 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

229 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ CLA cupe (C117) 2013-2019 - 33398
206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ S-CLASS (W222, V222, X222) 2013-2020 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ GLA-CLASS (X156) 2013-2019 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

229 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ AMG GT (C190) 2014-2021 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

229 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ B-CLASS Sports Tourer (W246, W242) 2011-2018 - 33398
206 lei
TopTechAuto
2719

229 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat NRF MERCEDES-BENZ S-CLASS cupe (C217) 2014-2020 - 33398
206 lei
TopTechAuto
2719

229 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S213) 2016-2023 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ E-CLASS All-Terrain (S213) 2017-2023 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

206 lei
TopTechAuto
2719

Uscator aer conditionat Nissens MERCEDES-BENZ E-CLASS (W213) 2016-2023 - 95577
229 lei
TopTechAuto
2719
京东e卡 被他人绑定/2014 2018/2014 2018
din categoriaUscator AC
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: