Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Audi
35
Dacia
1
Fiat
1
Mercedes
4
Nissan
1
Opel
3
Renault
1
Seat
35
Skoda
35
Volkswagen
35
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

393 lei
Autoeshop
9501

188 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune, ambreiaj (ADR163601 BLUE PRINT) DACIA,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT CAPTUR|CITAN|CLIO|CLIO, CLIO CAMPUS, EURO CLIO, LUTECIA|CLIO, CLIO MIO, LUTECIA|DUSTER|FLUENCE|GRAN TOUR, MEGANE
198 lei
EAutoShopro
29

641 lei
Autoeshop
9501

436 lei
Autoeshop
9501

Rulment presiune ambreiaj MERCEDES W205/W213/C238 1,6-2,0 14- - Cod intern: W20043252 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
691 lei
Autoeshop
9501

Rulment presiune ambreiaj MERCEDES W205/W213 2,0-2,1 14- - Cod intern: W20043251 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
606 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune SKODA CITIGO - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune VOLKSWAGEN UP - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune SKODA RAPID (NH3) - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune AUDI A1 (8X1, 8XF) - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune AUDI A3 Limousine (8VS) - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

110 lei
Autoeshop
9501

Rulment de presiune VOLKSWAGEN TRANSPORTER Mk VI platou/sasiu (SFD, SFE, SFL, SFZ) - Cod intern: M20429779 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
110 lei
Autoeshop
9501

89 lei
Autoeshop
9501

89 lei
Autoeshop
9501
京东e卡 被他人绑定/2014 2018/2014 2018
din categoriaRulment presiune
Baciu Cluj.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.
Vezi şi ofertele pentru: