Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Audi
2
BMW
2
Chevrolet
1
Chrysler
32
Citroen
4
Fiat
2
Ford
4
Hyundai
1
Isuzu
1
Jeep
37
Lancia
1
Mazda
2
Mercedes
115
Mitsubishi
2
Opel
5
Peugeot
3
Seat
2
Skoda
2
Suzuki
2
Toyota
2
Volkswagen
6
Volvo
3
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

609 lei
Comnico
5235

440 lei
TopTechAuto
2719

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2009-2016 - 132248
440 lei
TopTechAuto
2719

798 lei
Xdrive016
8835

624 lei
Xdrive016
8835

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132177 # HITACHI
497 lei
Comnico
5235

440 lei
TopTechAuto
2719

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) 2009-2015 - 132248
440 lei
TopTechAuto
2719

365 lei
Xdrive016
8835

598 lei
Xdrive016
8835

Unitate de control bujii incandescente # Mercedes-benz E-class 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 7285685 # MEAT DORIA
939 lei
Comnico
5235

497 lei
Comnico
5235

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou / sasiu (B906) 2006-2018 - 132248
440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

356 lei
Xdrive016
8835

440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

440 lei
TopTechAuto
2719

Releu bujii incandescente HITACHI MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (B906) 2006-2018 - 132248
440 lei
TopTechAuto
2719
京东e卡 被他人绑定/2014 2018/2014 2018/2014 2018
din categoriaReleu bujii
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: