Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...

![Vascocuplaj Cod: GK31-8C617-BA Ford Transit Custom [2012 - 2018] Autoutilitara](https://www.pieseauto.ro/poze/vascocuplaj-cod-gk31-8c617-ba-ford-transit-custom/vascocuplaj-cod-gk31-8c617-ba-ford-transit-custom-9490510901762860b6b-0-0-0-0-0.jpg)
700 lei
Buzaauto
2078

Cupla ventilator radiator Thermotec FORD TRANSIT V363 bus (FAD, FBD) 2013-2018 - D5G007TT
261 lei
TopTechAuto
2814

Cupla. ventilator radiator Ventilator FORD TRANSIT TRANSIT V363 2.2D-2.4D 04.06-12.18 FORD TRANSIT (FD_, FB_, FS_, FZ_, FC_), Autobuz, 04.2006 - 12.2014 NRF 49713
380 lei
Auto_farm
12615

434 lei
Onlymania
1176

736 lei
Autoeshop
9560

Cupla, ventilator radiator THERMOTEC FORD TRANSIT V363 bus (FAD, FBD) 2013-2018 - D5G007TT
313 lei
AlyExpressVLD
17
![Ambreiaj electroventilator Ford Transit (TTG) [Fabr 2014-2023] CC11-8C617-AE 2.2 TDCI CYRA 2.2 TDCI CYRA 92KW / 125CP](https://www.pieseauto.ro/poze/ambreiaj-electroventilator-ford-transit-ttg-fabr/ambreiaj-electroventilator-ford-transit-ttg-fabr-ba30d10e0b738065724-0-0-0-0-0.jpg)
Ambreiaj electroventilator Ford Transit (TTG) [Fabr 2014-2023] CC11-8C617-AE 2.2 TDCI CYRA 2.2 TDCI CYRA 92KW / 125CP
80 lei
Dezmembraru
3264

402 lei
Onlymania
1176

313 lei
AlyExpressVLD
17

Cupla ventilator radiator Thermotec FORD TRANSIT V363 caroserie (FCD, FDD) 2013-2018 - D5G007TT
261 lei
TopTechAuto
2814

900 lei
DezmembrariMDL
1407

Cupla. ventilator radiator Ventilator FORD TRANSIT TRANSIT V363 2.2D-2.4D 04.06-12.18 FORD TRANSIT (FA_), Van, 04.2006 - 12.2014 NRF 49713
380 lei
Auto_farm
12615

188 lei
Autoeshop
9560

402 lei
Onlymania
1176
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaVascocuplaj
Ford
.Vascocuplajul poate fi folosit la autovehicule pe post de diferential blocant central sau la sistemul de racire, la ventilator. Acesta este mai des intalnit la sistemul de racire. Vascocuplajul are in interiorul sau mai multe placi apropiate, dar si un lichid vascos pe baza de silicon. La temperaturile mici ale motorului, ventilatorul se va misca mult mai incet decat axul de la vibrochen, insa, la incalzirea motorului, lichidul se va intari, iar placile din interiorul vascocuplajului se vor suda, astfel ca ventilatorul va ajunge la o viteza egala cu cea a axului.