Marcă / Model
Alfa Romeo
17
Audi
62
BMW
6
Chevrolet
12
Citroen
101
Dacia
31
Daewoo
10
Fiat
66
Ford
23
Honda
53
Hyundai
6
Iveco
6
Jaguar
1
Kia
11
Lancia
36
Land Rover
16
Lexus
13
Mazda
24
Mercedes
61
Mini
2
Mitsubishi
40
Nissan
85
Opel
87
Peugeot
111
Porsche
2
Renault
145
Saab
18
Seat
61
Skoda
53
Smart
4
Subaru
32
Suzuki
13
Toyota
40
Volkswagen
78
Volvo
39
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

178 lei
Comnico
5255

82 lei
Comnico
5255

82 lei
Bestautovest
39500

Uscator aer conditionat # Daf Xf 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 33359 # NRF
96 lei
Comnico
5255

124 lei
Bestautovest
39500

94 lei
Comnico
5255

166 lei
Bestautovest
39500

Uscator aer conditionat # Nissan Juke 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 95452 # NISSENS
89 lei
Comnico
5255

89 lei
Comnico
5255

Filtru uscator aer conditionat Mercedes Sprinter 2006-2018, 45x360mm, MAHLE AD95000P
183 lei
Bestautovest
39500

Uscator aer conditionat # Peugeot 4008 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 95452 # NISSENS
89 lei
Comnico
5255

112 lei
Comnico
5255

169 lei
Bestautovest
39500

Uscator aer conditionat # Honda City 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 95480 # NISSENS
108 lei
Comnico
5255

106 lei
Comnico
5255

138 lei
Bestautovest
39500

Uscator aer conditionat # Renault Euro 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 95519 # NISSENS
172 lei
Comnico
5255

130 lei
Bestautovest
39500

172 lei
Comnico
5255

Uscator aer conditionat # Ford B-max 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 95624 # NISSENS
381 lei
Comnico
5255

98 lei
Bestautovest
39500

182 lei
Comnico
5255
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaUscator AC
Arad Arad.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.
Vezi şi ofertele pentru: