Marcă / Model
Alfa Romeo
9
Audi
49
BMW
29
Chevrolet
3
Chrysler
6
Citroen
32
Dacia
2
Daewoo
2
Fiat
47
Ford
28
Iveco
8
Jaguar
4
Lancia
8
Land Rover
4
Mazda
19
Mercedes
35
Mini
17
Mitsubishi
7
Opel
22
Peugeot
50
Renault
3
Saab
2
Seat
40
Skoda
42
SsangYong
2
Suzuki
27
Toyota
1
Volkswagen
53
Volvo
25
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

51 lei
Comnico
5250

Supapa evacuare # Ford Transit 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 181019 # TRW ENGINE COMPONENT
51 lei
Comnico
5250

Supapa evacuare # Ford Ranger 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 181019 # TRW ENGINE COMPONENT
51 lei
Comnico
5250

64 lei
Comnico
5250

64 lei
Comnico
5250

Supapa evacuare # Mercedes-benz Tourino 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # V95004 # AE
64 lei
Comnico
5250

Supapa evacuare # Ford Maverick 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 181109 # TRW ENGINE COMPONENT
54 lei
Comnico
5250

68 lei
Comnico
5250

58 lei
Comnico
5250

58 lei
Comnico
5250

Supapa evacuare # CitroEn Dispatch 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # V94961 # AE
58 lei
Comnico
5250

58 lei
Comnico
5250

62 lei
Comnico
5250

58 lei
Comnico
5250
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaSupapa evacuare
Arad.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de evacuare sunt instalate in camera de ardere si lucreaza cu gaze fierbinti, ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 500-900 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale speciale. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza deseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.