Accent
793
Coupe
1
Elantra
496
Galloper
3
Getz
495
Grand Santa Fe
402
Grandeur
296
H-1
57
i10
482
i20
759
i30
815
i40
768
ix20
494
ix35
964
ix55
39
Kona
143
Lantra
1
Matrix
605
Santa Fe
641
Sonata
217
Terracan
4
Trajet
32
Tucson
893
Veracruz
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

107 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare/conducere, curea transmisie BLUE PRINT ADBP960020 pentru HYUNDAI i30 (PDE, PD, PDEN) 2016-2021
63 lei
Onlymania
1134

131 lei
Auto_farm
12595

77 lei
Autoeshop
9535

Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI SANTA FE III (DM) (2012 - 2016) SKF VKM 65078 piesa NOUA
110 lei
AutopiesaRO
11538

123 lei
Bestautovest
39435

90 lei
AutoJoy
95

Rola ghidare curea transmisie INA KIA SPORTAGE IV (QL, QLE) 2018-2022 - 532 0936 10
84 lei
TopTechAuto
2771

72 lei
Comnico
5251

Rola ghidare/conducere, curea transmisie pentru MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 2009-2023
107 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare curea transmisie INA HYUNDAI KONA (OS, OSE, OSI) 2018-2021 - 532 0936 10
84 lei
TopTechAuto
2771

63 lei
Onlymania
1134

98 lei
Auto_farm
12595

77 lei
Autoeshop
9535
![Rola ghidaj curea transmisie Hyundai ix35 (2010->)[LM, EL, ELH] #1 25281-2A000](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidaj-curea-transmisie-hyundai-ix35-2010-lm/rola-ghidaj-curea-transmisie-hyundai-ix35-2010-lm-8f43c107e2a8107f759-0-0-0-0-0.jpg)
46 lei
Expertauto1
20146

47 lei
AutoJoy
95

72 lei
Comnico
5251

Rola ghidare/conducere, curea transmisie HYUNDAI SANTA FE III (DM) (2012 - 2016) FEBI BILSTEIN 33180 piesa NOUA
124 lei
AutopiesaRO
11538

107 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare/conducere, curea transmisie pentru MERCEDES-BENZ GLC (X253) 2016-2019
107 lei
AlyExpressVLD
14

Rola ghidare curea transmisie INA HYUNDAI i30 combi (PDE) 2018-2023 - 532 0936 10
84 lei
TopTechAuto
2771
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRola ghidaj accesorii
Hyundai
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.