Dokker
670
Duster
735
Duster 2
41
Jogger
64
Lodgy
376
Logan
861
Logan 2
718
Logan 3
4
Logan MCV
747
Nova
2
Sandero
546
Sandero 2
686
Sandero 3
110
Solenza
37
vezi toate [+]
Județ
Alba
114
Arad
275
Bihor
173
Bucuresti
346
Caras-Severin
1
Cluj
45
Ilfov
1
Neamt
12
Suceava
613
Timis
367
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

77 lei
Onlymania
1158

Rola ghidare/conducere curea transmisie DACIA DOKKER - Cod intern: W20203777 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
157 lei
Autoeshop
9550

101 lei
TopTechAuto
2800

95 lei
Bestautovest
39500

Rola ghidaj curea transmisie DACIA DOKKER Express (2012 - 2016) SKF VKM 36087
91 lei
PieseMania
1208

97 lei
Auto_farm
12605

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT129 pentru DACIA DOKKER Autoutilitara, DUSTER (HS_) 2010-2018
57 lei
AutoJoy
107

200 lei
Comnico
5255

229 lei
AlyExpressVLD
15

Rola ghidare/conducere, curea transmisie DACIA LOGAN II (2012 - 2016) GATES T36380 piesa NOUA
119 lei
AutopiesaRO
11548

157 lei
Expertauto1
20204

Rola ghidare/conducere, curea transmisie pentru NISSAN NAVARA NP300 pick-up (D23, D23T) 2014-2024
229 lei
AlyExpressVLD
15

77 lei
Onlymania
1158

Rola ghidare / conducere, curea transmisie DACIA DUSTER (HS_), Crossover, 04.2010 - 01.2018 INA 532 0715 10
175 lei
Auto_farm
12605

Rola ghidare/conducere, curea transmisie dreapta (VKM 36079 VKM36079 SKF) DACIA,LADA,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT CAPTUR|CITAN|CLA|CLIO|CLIO, CLIO CAMPUS, EURO CLIO, LUTECIA|CLIO, CLIO MIO, LUTECIA|CL
144 lei
EAutoShopro
29

168 lei
Autoactiv016
8021

Rola ghidare/conducere, curea transmisie QWP WBT003 pentru DACIA DUSTER (HS), DUSTER (HS_) 2010-2018
42 lei
AutoJoy
107

157 lei
Expertauto1
20204
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRola ghidaj accesorii
Dacia
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.