Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Citroen
14
Fiat
5
Lancia
1
Mercedes
5
Peugeot
14
Renault
3
Seat
6
Skoda
2
Volkswagen
7
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

250 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Delphi PEUGEOT PARTNER Autoutilitară/limuzină spațioasă 2008-2020 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2850

337 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Seat SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P1) 2008-2016 #8 0204031682
655 lei
Expertauto1
20313

Regulator putere de franare LPR MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (B906) 2011-2018 - 9973
241 lei
TopTechAuto
2850

710 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Seat SEAT IBIZA V (6J5, 6P5) 2008-2016 #8 0204031682
655 lei
Expertauto1
20313

710 lei
TopTechAuto
2850

682 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Seat SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P1) 2008-2016 #8 0204031681
564 lei
Expertauto1
20313

229 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Seat SEAT IBIZA V (6J5, 6P5) 2008-2016 #8 0204031681
564 lei
Expertauto1
20313

Regulator putere de franare LPR FIAT DOBLO platou / sasiu (263_) 2010-2023 - 9978
297 lei
TopTechAuto
2850

233 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare LPR CITROËN BERLINGO Autoutilitară/limuzină spațioasă (B9) 2008-2020 - 9942
229 lei
TopTechAuto
2850

233 lei
TopTechAuto
2850

250 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Delphi PEUGEOT PARTNER platou / sasiu (5_, G_) 1997-2008 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2850

250 lei
TopTechAuto
2850

250 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Delphi CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Autoutilitară/limuzină spațioasă ( 1996-2011 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2850

Regulator putere de franare Delphi CITROËN XSARA PICASSO (N68) 1999-2012 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2850
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRepartitor frana
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Repartitorul de frana este un sistem care manageriaza presiunea lichidului de frana in instalatia de franare. Acesta are rolul de a echilibra franarea intre punti, adica forta de franare pe puntea spate comparativ cu cea din fata. Cand are nevoie automobilul de acest sistem? Atunci cand masina este incarcata, forta de franare pe puntea spate trebuie sa fie mai mare. Echilibrul intre forta de franare pe aceste doua punti este scopul repartitorului de frana. Daca repartitorul este stricat, automobilele vor pica trestul de frane facut la inspectia tehnica periodica.