Marcă / Model
Alfa Romeo
1
Citroen
14
Fiat
4
Lancia
1
Mercedes
5
Peugeot
14
Renault
3
Seat
2
Skoda
2
Volkswagen
7
Volvo
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

250 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare BOSCH RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1997-2018 - 0 986 482 306
337 lei
TopTechAuto
2836

241 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare BOSCH VW SPACEFOX / SPACE CROSS (5Z6, 5Z7, 5Z9) 2006-2019 - 0 204 031 682
710 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare BOSCH VW VOYAGE (5U4, 5U2, 5U6, 5UG) 2008-2022 - 0 204 031 682
710 lei
TopTechAuto
2836

682 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare LPR CITROËN BERLINGO MULTISPACE (B9) 2008-2020 - 9942
229 lei
TopTechAuto
2836

233 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare LPR FIAT DOBLO platou / sasiu (263_) 2010-2023 - 9978
297 lei
TopTechAuto
2836

229 lei
TopTechAuto
2836

233 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare Delphi PEUGEOT PARTNER ORIGIN microbus (G_) 2008-2013 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare Delphi CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST microbus (MF_, GJK_, GFK_) 1996-2011 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare Delphi PEUGEOT PARTNER microbus (5_, G_) 1996-2015 - LV80012
250 lei
TopTechAuto
2836

337 lei
TopTechAuto
2836

250 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare LPR VW TRANSPORTER T4 bus (70B, 70C, 7DB, 7DK, 70J, 70K, 7DC, 7DJ) 1990-2003 - 9973
241 lei
TopTechAuto
2836

Regulator putere de franare LPR VW CALIFORNIA T4 Camper (7DJ, 7DK, 70J) 1998-2002 - 9973
241 lei
TopTechAuto
2836
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRepartitor frana
Radauti Suceava.Repartitorul de frana este un sistem care manageriaza presiunea lichidului de frana in instalatia de franare. Acesta are rolul de a echilibra franarea intre punti, adica forta de franare pe puntea spate comparativ cu cea din fata. Cand are nevoie automobilul de acest sistem? Atunci cand masina este incarcata, forta de franare pe puntea spate trebuie sa fie mai mare. Echilibrul intre forta de franare pe aceste doua punti este scopul repartitorului de frana. Daca repartitorul este stricat, automobilele vor pica trestul de frane facut la inspectia tehnica periodica.