Marcă / Model
Alfa Romeo
3
Citroen
16
Dacia
1
Fiat
10
Iveco
1
Lancia
3
Opel
6
Peugeot
10
Renault
7
Seat
16
Skoda
2
Volkswagen
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

550 lei
AutopiesaRO
11563

697 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) (2008 - 2016) ATE 03.6583-0216.3
690 lei
PieseMania
1223

697 lei
AlyExpressVLD
17

550 lei
AutopiesaRO
11563

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) (2008 - 2016) Bosch 0 204 031 682
579 lei
PieseMania
1223

365 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare BOSCH RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1997-2018 - 0 204 131 387
787 lei
AlyExpressVLD
17

579 lei
PieseMania
1223

690 lei
PieseMania
1223

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) (2008 - 2016) BOSCH 0 204 031 682 piesa NOUA
607 lei
AutopiesaRO
11563

438 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare BOSCH RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1997-2018 - 0 986 482 306
481 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) (2008 - 2016) ATE 03.6583-0216.3
690 lei
PieseMania
1223

607 lei
AutopiesaRO
11563

365 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare BOSCH FIAT DOBLO platou / sasiu (263_) 2010-2023 - 0 204 031 336
798 lei
AlyExpressVLD
17

544 lei
PieseMania
1223

544 lei
PieseMania
1223

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V SPORTCOUPE (6J1, 6P5) (2008 - 2016) ATE 03.6583-0216.3 piesa NOUA
670 lei
AutopiesaRO
11563

744 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V ST (6J8, 6P8) (2010 - 2016) ATE 03.6583-0216.3 piesa NOUA
670 lei
AutopiesaRO
11563

1050 lei
AlyExpressVLD
17

1050 lei
AlyExpressVLD
17

Regulator putere de franare SEAT IBIZA V (6J5, 6P1) (2008 - 2016) ATE 03.6583-0216.3 piesa NOUA
670 lei
AutopiesaRO
11563

Regulator putere de franare BOSCH FIAT DOBLO platou / sasiu (263_) 2010-2023 - 0 204 031 335
1050 lei
AlyExpressVLD
17
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRepartitor frana
Bucuresti. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Repartitorul de frana este un sistem care manageriaza presiunea lichidului de frana in instalatia de franare. Acesta are rolul de a echilibra franarea intre punti, adica forta de franare pe puntea spate comparativ cu cea din fata. Cand are nevoie automobilul de acest sistem? Atunci cand masina este incarcata, forta de franare pe puntea spate trebuie sa fie mai mare. Echilibrul intre forta de franare pe aceste doua punti este scopul repartitorului de frana. Daca repartitorul este stricat, automobilele vor pica trestul de frane facut la inspectia tehnica periodica.