Preț (lei)
Vânzător

233 lei
Comnico
5257

Releu bujii incandescente HELLA CITROËN BERLINGO MULTISPACE (B9) 2008-2013 - 4RV 008 188-641
289 lei
TopTechAuto
2809

233 lei
Comnico
5257

Releu bujii incandescente HELLA CITROËN C5 III (RD_) 2008-2015 - 4RV 008 188-641
289 lei
TopTechAuto
2809

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Dacia Logan 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

289 lei
TopTechAuto
2809

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Peugeot Expert 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Peugeot Partner 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Dacia Duster 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # CitroEn C3 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Peugeot 508 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 132183 # HITACHI
233 lei
Comnico
5257

233 lei
Comnico
5257
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Mini
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.