Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

373 lei
AlyExpressVLD
14

177 lei
Comnico
5253

Unitate de control bujii incandescente CITROEN C5 III Break (TD_) - Cod intern: W20162637 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
135 lei
Autoeshop
9537

Releu bujii incandescente HITACHI NISSAN NT400 CABSTAR (F24M) 2014-2019 - 132122
291 lei
TopTechAuto
2778

131 lei
Onlymania
1141

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente pentru CITROEN BERLINGO platou / sasiu (B9) 2008-2013
282 lei
AlyExpressVLD
14

413 lei
TopTechAuto
2778

135 lei
Autoeshop
9537

Unitate de control bujii incandescente # Fiat Punto 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 0 281 003 018 # BOSCH
177 lei
Comnico
5253

499 lei
Xdrive016
8843

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente pentru PEUGEOT BIPPER TEPEE 2008-2013
282 lei
AlyExpressVLD
14

373 lei
AlyExpressVLD
14

413 lei
TopTechAuto
2778

Releu bujii incandescente HITACHI FIAT PANDA VAN (312_, 519_) 2012-2020 - 132184
413 lei
TopTechAuto
2778
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Lancia
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.