Marcă / Model
Audi
88
BMW
100
Citroen
40
Dacia
94
Fiat
4
Ford
322
Mazda
10
Mercedes
212
Nissan
18
Opel
38
Peugeot
170
Renault
84
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Releu bujii JX61-12B533-AA Ford Focus Mk4 Turnier 2.0 ST EcoBlue BCDA 190 cai
249 lei
FullDezromAuto
38

Releu bujii JX61-12B533-AA Ford Focus Mk4 Hatchback 2.0 ST EcoBlue BCDA 190 cai
249 lei
FullDezromAuto
38

Releu bujii JX61-12B533-AA Ford Focus Mk4 Hatchback 1.5 EcoBlue ZTDB 120 cai
249 lei
FullDezromAuto
38

299 lei
Dezrom
2953

249 lei
FullDezromAuto
38

Releu bujii 059907282 Audi A6 C8 Allroad 3.0 TDI Mild Hybrid quattro DEWA 349 cai
299 lei
Dezrom
2953

249 lei
FullDezromAuto
38
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Olt. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: