Marcă / Model
Audi
140
BMW
18
Chevrolet
55
Chrysler
47
Citroen
51
Dacia
46
Daewoo
47
Dodge
47
Fiat
3
Ford
25
Hyundai
8
Iveco
1
Jaguar
8
Jeep
48
Kia
4
Lancia
1
Land Rover
13
Mazda
8
Mercedes
77
Mitsubishi
6
Nissan
62
Opel
117
Peugeot
50
Porsche
1
Renault
99
Seat
160
Skoda
137
Toyota
2
Volkswagen
157
Volvo
7
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

472 lei
Auto_farm
12621

326 lei
Auto_farm
12621

472 lei
Auto_farm
12621

437 lei
Auto_farm
12621

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 508 SW I (8E_), Turism, 11.2010 - 12.2018 HITACHI 132120
437 lei
Auto_farm
12621

821 lei
Auto_farm
12621

84 lei
Auto_farm
12621

406 lei
Auto_farm
12621

244 lei
Auto_farm
12621
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaReleu bujii
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: