Preț (lei)
Vânzător

250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW X5 (F15, F85) (2013 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 4 cupe (F32, F82) (2013 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW X5 (F15, F85) (2013 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 3 (F30, F35, F80) (2011 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 4 cupe (F32, F82) (2013 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 4 Cabriolet (F33, F83) (2013 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 1 (F20) (2010 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

250 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil BMW 1 (F21) (2011 - 2016) BOSCH 0 928 402 074
250 lei
OnePlusAuto
597

181 lei
OnePlusAuto
597

181 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) (2010 - 2016) BOSCH 0 928 402 213
178 lei
OnePlusAuto
597

178 lei
OnePlusAuto
597

178 lei
OnePlusAuto
597

Furtun,supracurgere combustibil AUDI A1 (8X1, 8XK, 8XF) (2010 - 2016) BOSCH 0 928 402 164
145 lei
OnePlusAuto
597

145 lei
OnePlusAuto
597

178 lei
OnePlusAuto
597
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRampa retur injectoare
Giurgiu Giurgiu.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.