Marcă / Model
Audi
156
BMW
28
Citroen
26
Ford
25
Land Rover
27
Mazda
7
Mercedes
9
Opel
26
Peugeot
26
Saab
71
Seat
144
Skoda
146
Volkswagen
144
Volvo
27
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

530 lei
AlyExpressVLD
14

276 lei
PieseMania
1212

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata SKODA OCTAVIA III Combi (5E5) (2012 - 2016) THERMIX TH.05.016 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
11551

530 lei
AlyExpressVLD
14

267 lei
PieseMania
1212

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata THERMOTEC AUDI A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 2012-2018 - D4A032TT
530 lei
AlyExpressVLD
14

213 lei
AlyExpressVLD
14

267 lei
PieseMania
1212

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata SKODA OCTAVIA 3 Combi (5E5) (2012 - 2016) NISSENS 90653
267 lei
PieseMania
1212

234 lei
AutopiesaRO
11551

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata THERMOTEC PEUGEOT 208 I (CA_, CC_) 2013-2019 - D4C015TT
213 lei
AlyExpressVLD
14

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata THERMOTEC PEUGEOT 3008 II SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 2016-2021 - D4C015TT
213 lei
AlyExpressVLD
14

267 lei
PieseMania
1212

189 lei
PieseMania
1212

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata SKODA SUPERB III Combi (3V5) (2015 - 2016) THERMIX TH.05.016 piesa NOUA
234 lei
AutopiesaRO
11551

213 lei
AlyExpressVLD
14

213 lei
AlyExpressVLD
14

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata BMW X5 (F15, F85) (2013 - 2016) FRIGAIR 0702.4006
189 lei
PieseMania
1212

189 lei
PieseMania
1212

234 lei
AutopiesaRO
11551

Radiator racire ulei, cutie de viteze automata THERMOTEC CITROEN C3 AIRCROSS II (2R_, 2C_) 2017-2022 - D4C015TT
213 lei
AlyExpressVLD
14

213 lei
AlyExpressVLD
14

189 lei
PieseMania
1212
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaRadiator cutie automata
Bucuresti.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.