Marcă / Model
Alfa Romeo
198
Audi
1001
BMW
343
Chevrolet
215
Chrysler
4
Citroen
357
Dacia
308
Daewoo
77
Dodge
23
Fiat
525
Ford
419
Honda
101
Hyundai
358
Isuzu
11
Iveco
99
Jaguar
4
Jeep
17
Kia
306
Lancia
116
Land Rover
10
Lexus
29
Mazda
134
Mercedes
405
MG
20
Mini
44
Mitsubishi
93
Nissan
228
Opel
450
Peugeot
368
Porsche
14
Renault
786
Saab
329
Seat
970
Skoda
991
Smart
4
Subaru
47
Suzuki
67
Toyota
209
Volkswagen
1273
Volvo
208
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 303-851
482 lei
TopTechAuto
2836

482 lei
TopTechAuto
2836

505 lei
TopTechAuto
2836

436 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 304-931
436 lei
TopTechAuto
2836

436 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (B906) 2009-2018 - 8TF 358 304-931
436 lei
TopTechAuto
2836

482 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 304-931
436 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 304-931
436 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 303-851
482 lei
TopTechAuto
2836

Modul alimentare combustibil Magneti Marelli MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t caroserie (B906) 2009-2018 - 519700000046
505 lei
TopTechAuto
2836

436 lei
TopTechAuto
2836

482 lei
TopTechAuto
2836

Modul alimentare combustibil Magneti Marelli MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 519700000046
505 lei
TopTechAuto
2836

505 lei
TopTechAuto
2836

505 lei
TopTechAuto
2836

279 lei
TopTechAuto
2836

Pompa combustibil HELLA MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou / sasiu (B906) 2009-2018 - 8TF 358 303-851
482 lei
TopTechAuto
2836

505 lei
TopTechAuto
2836

505 lei
TopTechAuto
2836
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaPompa rezervor
Radauti Suceava.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.