Marcă / Model
Alfa Romeo
4
Audi
212
BMW
282
Citroen
19
Dacia
56
Dodge
9
Fiat
34
Ford
4
Honda
4
Hyundai
9
Kia
5
Lancia
2
Land Rover
13
Mercedes
202
Mini
185
Mitsubishi
2
Nissan
17
Opel
26
Peugeot
18
Porsche
1
Renault
68
Saab
1
Seat
63
Skoda
54
Smart
1
Suzuki
7
Toyota
2
Volkswagen
152
Volvo
10
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

411 lei
AutoJoy
119

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t bus (B906) 2012-2018 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2824

286 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (B906) 2008-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (B906) 2006-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824
![Pinion ax cu came Renault Kangoo / Grand Kangoo (2008->)[KW0/1_] #1 130253326R](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
400 lei
Expertauto1
20280

412 lei
AutoJoy
119

290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t bus (B906) 2012-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t caroserie (B906) 2009-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t platou / sasiu (B906) 2006-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824

286 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 5-t caroserie (B906) 2006-2018 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2824

290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 4,6-t platou / sasiu (B906) 2006-2018 - 554 0149 10
290 lei
TopTechAuto
2824

290 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (B906) 2008-2018 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2824

286 lei
TopTechAuto
2824

Roata dintata ax cu came INA MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 2009-2023 - 554 0150 10
286 lei
TopTechAuto
2824
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaFulie ax came
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: