Marcă / Model
Alfa Romeo
23
Citroen
22
Dacia
14
Fiat
23
Honda
1
Jeep
1
Mazda
4
Mercedes
7
Opel
16
Porsche
1
Renault
27
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

455 lei
Auto_farm
12621

111 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II Autobus JL Producator AKUSAN LCC 9203
111 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata ax cu came RENAULT TRAFIC II nadwozie pe³ne FL Producator AKUSAN LCC 9205
94 lei
Auto_farm
12621

94 lei
Auto_farm
12621

111 lei
Auto_farm
12621

455 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL ASTRA Mk V (A04), Turism, 08.2004 - 10.2012 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12621

96 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL CORSAVAN Mk II (X01), Hatchback Van, 09.2000 - 11.2006 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO OPEL COMBO Tour (COMBO-C), Dubita, 10.2001 - 12.2011 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12621

94 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL ASTRAVAN Mk V (A04), Estate Van, 03.2005 - INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12621

96 lei
Auto_farm
12621

96 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata. ax cu came Camshaft sprocket-gear ALFA ROMEO MITO CITROEN NEMO NEMO-MINIVAN FIAT 500 500 C 500L DOBLO DOBLO VAUXHALL COMBO Mk II (F25), Box/MPV, 09.2001 - 02.2012 INA 554 0114 10
96 lei
Auto_farm
12621

96 lei
Auto_farm
12621

96 lei
Auto_farm
12621

Roata dintata, ax cu came RENAULT TRAFIC II Platform/Chassis (EL) AKUSAN LCC 9205
94 lei
Auto_farm
12621
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaFulie ax came
Bihor. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).