Preț (lei)
Vânzător

100 lei
Acm_auto
1848

94 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN VW BEETLE Cabriolet (5C7, 5C8) 2011-2019 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

300 lei
Acm_auto
1848

87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate stanga FEBI BILSTEIN VW BEETLE (5C1, 5C2) 2011-2019 - 172799
94 lei
AlyExpressVLD
17

CONDUCTA GROASA FRANA DE LA POMPA ABS LA POMPA FRANA HONDA CR-V 4 IV 2013 2014 2015 2016
150 lei
Acm_auto
1848

87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate stanga FEBI BILSTEIN VW BEETLE Cabriolet (5C7, 5C8) 2011-2019 - 172799
94 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN VW GOLF PLUS Van (521) 2009-2014 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate stanga FEBI BILSTEIN VW GOLF VI Van (5K1) 2008-2012 - 172799
94 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate stanga FEBI BILSTEIN SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) 2004-2013 - 172799
94 lei
AlyExpressVLD
17

87 lei
AlyExpressVLD
17

87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN VW GOLF VAN VI Variant (AJ5) 2009-2014 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

87 lei
AlyExpressVLD
17

94 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN VW GOLF V (1K1) 2003-2009 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

94 lei
AlyExpressVLD
17

87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN SKODA SUPERB II combi (3T5) 2009-2015 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

94 lei
AlyExpressVLD
17

94 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate dreapta FEBI BILSTEIN VW SCIROCCO Van (137) 2008-2014 - 172798
87 lei
AlyExpressVLD
17

Conducta frana spate stanga FEBI BILSTEIN VW TOURAN VAN (1T3) 2010-2015 - 172799
94 lei
AlyExpressVLD
17
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaConducte frana
Bucuresti.Poate cel mai important sistem de siguranta a unei masini este sistemul de franare. Ca orice sistem, sistemul de frana este format din mai multe componente, dar cel la care vreau sa ma refer acum este cel al conductelor de frana. Acestea sunt fabricate din doar doua materiale, cupru sau aluminiu, cuprul ocupand o proportie de cca 90%. De ce doar aceste materiale? Pentru ca lichidul de frana care circula prin aceste conducte, indiferent de DOT-ul lichidului de frana, este unul foarte coroziv in contact cu alte elemente feroase. Din cauza faptului ca aceste conducte sunt rigide la capetele lor, inspre roti se ambutiseaza cu furtunele de frana, care fac legatura intre aceste conducte si etrierii de frana.