Dokker
26
Duster
10
Duster 2
13
Lodgy
28
Logan
20
Logan 2
15
Logan MCV
6
Sandero
17
Sandero 2
20
Sandero 3
1
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
29
Bacau
1
Bihor
16
Brasov
4
Bucuresti
20
Buzau
2
Calarasi
2
Dambovita
13
Dolj
3
Ilfov
6
Neamt
14
Suceava
41
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Supapa vacumatica reglare turbocompresor Renault Logan I (2004->)[LS_] #1 7700467891](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-renault/supapa-vacumatica-reglare-turbocompresor-renault-c33ec10c8542288b4fe-0-0-0-0-0.jpg)
156 lei
Expertauto1
20142

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA DUSTER 2010->2018 pentru tip motor K9K896 pentru 1.5 dCi-79 KW; 1.5 dCi-80 KW; 1.5 dCi-81 KW; 1.5 dCi 4x4-81 KW; 1.5 dCi 4x4-80 KW;
227 lei
Smartshop
8563

200 lei
OEMSHOP
45

Convertizor presiune Turbocompresor egr motor 1.5d Renault Clio Iv, Megane Iii, Iv, Captur I, Scenic Iii, Iv, Talisman, Kadjar, Kangoo, Dacia Sandero Ii, Duster, Dokker, Lodgy, Mercedes Citan(W415), 2008-, 149564959R
199 lei
Bestautovest
39419

Electrovalva Electrovana Turbo NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 J10 JJ10 Producator PIERBURG 7.02256.17.0
253 lei
Auto_farm
12594

90 lei
Piesetargoviste
2356

200 lei
Carter
10572

Convertizor De Presiune Turbocompresor DACIA LODGY (JS) 1.5 dci (JSMC JSAF) K9K 846
100 lei
CLAUNICBRASOV
2574

222 lei
PieseMania
1200

Convertizor de presiune turbocompresor # Nissan Kubistar 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 7 02256 21 0 # PIERBURG
228 lei
Comnico
5250

227 lei
Smartshop
8563

Electrovalva turbo Dacia Dokker 1.5 dCI motor K9KE626 K9K6 an 2017 2018 2019 2020 cod 149564595R
90 lei
Piesetargoviste
2356
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaActuator turbo
Dacia
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.