vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

131 lei
Auto_farm
12615

1288 lei
Xdrive016
8847

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR ALFA ROMEO MITO 2008->2018 incl. Set garnituri pentru 1.3 MultiJet (955AXP1A, 955AYC1A)-70 KW;
511 lei
Smartshop
8612

264 lei
AutoJoy
116

1166 lei
Bestautovest
39560

Convertizor de presiune turbocompresor # Fiat Ducato 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 83 660 # SIDAT
234 lei
Comnico
5263

511 lei
Smartshop
8612

250 lei
AutoJoy
116

234 lei
Comnico
5263

Convertizor de presiune. turbocompresor Supapa de control electropneumatica ALFA ROMEO 147 156 159 166 BRERA GT SPI FIAT LINEA (323_, 110_), Sedan, 10.2006 - ENGITECH ENT830009
131 lei
Auto_farm
12615

1288 lei
Xdrive016
8847

Supapa turbocompresor motor 2.0, Jeep Wrangler 4 17, Cherokee 2018-, Fiat Ducato 2011-, Alfa Romeo Giulia 2016-, 04893902AB
207 lei
Bestautovest
39560

235 lei
Smartshop
8612

235 lei
Smartshop
8612
![Actuator electronic turbo garett hella / motoras actuator turbosuflanta Alfa Romeo Mito (2008->) [955] #1 55220701](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
Actuator electronic turbo garett hella / motoras actuator turbosuflanta Alfa Romeo Mito (2008->) [955] #1 55220701
371 lei
Expertauto1
20262

553 lei
AutoJoy
116

Convertizor de presiune turbocompresor # Fiat Punto 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # 83 660 # SIDAT
234 lei
Comnico
5263

234 lei
Comnico
5263

693 lei
Bestautovest
39560

ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA ALFA ROMEO GIULIETTA 2.0 JTDM 2010-2020,FIAT FREEMONT 2.0 JTD 2011-
558 lei
Smartshop
8612

620 lei
Smartshop
8612
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaActuator turbo
Alfa Romeo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.