Preț (lei)
Vânzător

268 lei
OnePlusAuto
596

157 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor CITROËN C5 III Break (TD_) (2008 - 2016) PIERBURG 7.01633.04.0
157 lei
OnePlusAuto
596

268 lei
OnePlusAuto
596

421 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 3 (F30, F35, F80) (2011 - 2016) PIERBURG 7.01777.17.0
408 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 2 cupe (F22, F87) (2013 - 2016) PIERBURG 7.00887.21.0
421 lei
OnePlusAuto
596

408 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 3 Touring (F31) (2011 - 2016) PIERBURG 7.01777.17.0
408 lei
OnePlusAuto
596

408 lei
OnePlusAuto
596

421 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 1 (F21) (2011 - 2016) PIERBURG 7.00887.21.0
421 lei
OnePlusAuto
596

408 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 1 (F21) (2011 - 2016) PIERBURG 7.00887.21.0
421 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 1 (F20) (2010 - 2016) PIERBURG 7.00887.21.0
421 lei
OnePlusAuto
596

408 lei
OnePlusAuto
596

408 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 1 (F20) (2010 - 2016) PIERBURG 7.01777.17.0
408 lei
OnePlusAuto
596

211 lei
OnePlusAuto
596

241 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) (2007 - 2016) METZGER 0892296
211 lei
OnePlusAuto
596

337 lei
OnePlusAuto
596

337 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor BMW 6 Cabriolet (F12) (2011 - 2016) PIERBURG 7.00887.19.0
337 lei
OnePlusAuto
596

337 lei
OnePlusAuto
596

215 lei
OnePlusAuto
596

Convertizor de presiune, turbocompresor OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) (2011 - 2016) METZGER 0892128
241 lei
OnePlusAuto
596
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaActuator turbo
Giurgiu.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.