Marcă / Model
Alfa Romeo
168
Audi
167
BMW
87
Chevrolet
75
Chrysler
60
Citroen
209
Dacia
19
Daewoo
47
Dodge
2
Fiat
201
Ford
79
Jaguar
2
Jeep
4
Lancia
162
Land Rover
4
Lexus
29
Mazda
2
Mercedes
104
Mini
6
Mitsubishi
2
Nissan
37
Opel
188
Peugeot
172
Porsche
18
Renault
84
Saab
1
Seat
183
Skoda
143
Toyota
29
Volkswagen
161
Volvo
77
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni

622 lei
Smartshop
8623

188 lei
PieseMania
1222

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA CITROEN GRAND C4 SPACETOURER (3A_, 3E_) 2018-2018 - 99003
280 lei
AlyExpressVLD
17

762 lei
AutopiesaRO
11562

280 lei
AlyExpressVLD
17

ACTUATOR SERVOMOTOR TURBOSUFLANTA FORD TRANSIT 2013-> pentru 2.2 TDCi-74 KW; 2.2 TDCi 4x4-114 KW; 2.2 TDCi 4x4-92 KW; 2.2 TDCi RWD-114 KW; 2.2 TDCi RWD-92 KW; 2.2 TDCi RWD-74 KW;
622 lei
Smartshop
8623

188 lei
PieseMania
1222

239 lei
AutopiesaRO
11562

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (B906) 2009-2018 - 9315E
235 lei
AlyExpressVLD
17

427 lei
AlyExpressVLD
17

SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR DACIA DUSTER 2010->2018 pentru tip motor K9K896 pentru 1.5 dCi-79 KW; 1.5 dCi-80 KW; 1.5 dCi-81 KW; 1.5 dCi 4x4-81 KW; 1.5 dCi 4x4-80 KW;
227 lei
Smartshop
8623

227 lei
Smartshop
8623

188 lei
PieseMania
1222

Convertizor de presiune turbina CITROËN BERLINGO platou / sasiu (B9) (2008 - 2016) PIERBURG 7.00968.04.0
264 lei
PieseMania
1222

427 lei
AlyExpressVLD
17

Convertizor de presiune, turbocompresor MEAT & DORIA MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t bus (B906) 2006-2018 - 9315
427 lei
AlyExpressVLD
17

411 lei
Smartshop
8623

411 lei
Smartshop
8623

294 lei
PieseMania
1222

Convertizor de presiune turbina OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) (2011 - 2016) PIERBURG 7.01420.02.0
242 lei
PieseMania
1222
习近平在博鳌亚洲论坛2018年年会开幕式上的主旨演讲( 完整版)
din categoriaActuator turbo
Bucuresti. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.