Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

167 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW TOURAN (1T1, 1T2) 2003-2009 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW TRANSPORTER T5 caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2003-2015 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW TRANSPORTER T5 platou / sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD, 2003-2013 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag SEAT ALHAMBRA VAN (7V8, 7V9) 1996-2010 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 2006-2009 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag SEAT TOLEDO III (5P2) 2004-2009 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW EOS (1F7, 1F8) 2006-2008 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW JETTA III (1K2) 2005-2010 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW PASSAT B6 Variant (3C5) 2005-2010 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748

Fulie arbore cotit / vibrochen Swag VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 1995-2010 - 30 93 3608
310 lei
TopTechAuto
2748
Piese auto din categoria
Fulie vibrochen
Volkswagen T5
Radauti Suceava - adăugate de toptechauto.Fulia de vibrochen (fulie arbore cotit sau fulie motor) transmite rotatia catre organele anexe ale motorului: alternatorul, compresorul de aer conditionat, pompa de servodirectie, pompa de apa etc. La cele mai multe motoare moderne, constructia acesteia include si un amortizor de vibratii care protejeaza tot ansamblul de eventuale socuri. Aceste modele au o durata de viata limitata, datorata in special imbatranirii cauciucului din care sunt fabricate, unii producatori recomandand inlocuirea lor la fiecare 120.000 km parcursi sau la aparitia vibratiilor neobisnuite in functionarea motorului.