Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile parcului de dezmembrari
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Tiguan [facelift] [2011 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-552fd10923e6e0bd43c-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1239
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Tiguan [facelift] [2011 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Tiguan [facelift] [2011 - 2017]
100 lei
LuxAutoDEZ2
1239
![Fulie Ax cu came 2.0 tdi CBAB Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011] 2.0 tdi CBAB](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cbab-volkswagen-vw/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cbab-volkswagen-vw-2f9cd109e4c9907dd36-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1239
![Fulie Ax cu came 2.0 tdi CBAB Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011] 2.0 tdi CBAB](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cbab-volkswagen-vw/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cbab-volkswagen-vw-4969d109e4c99864c09-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1239
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Tiguan [facelift] [2011 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-aaa291037e033069301-0-0-0-0-0.jpg)
Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Tiguan [facelift] [2011 - 2017]
100 lei
LuxAutoDEZ2
1239
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Tiguan
- adăugate de luxautodez2. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).