Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
![Roata dintata ax cu came # Volvo S40 2.0 i [vs] t4 benzina 200cp/147kw B 4204 T5 2000 2001 2002 2003 # 43783 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-s40-2-0-i-vs-t4/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-s40-2-0-i-vs-t4-5c134108e091e042153-0-0-0-0-0.jpg)
Roata dintata ax cu came # Volvo S40 2.0 i [vs] t4 benzina 200cp/147kw B 4204 T5 2000 2001 2002 2003 # 43783 # FEBI BILSTEIN
785 lei
Comnico
5204
![Roata dintata ax cu came # Volvo S40 2.0 i limuzina [vs] t4 benzina 200cp/147kw B 4204 T5 2000 2001 2002 2003 # 43783 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-s40-2-0-i-limuzina/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-s40-2-0-i-limuzina-5c134108e091e042153-0-0-0-0-0.jpg)
785 lei
Comnico
5204

83 lei
TopTechAuto
2569

TOPRAN Roata dintata, ax cu came 118514 montare Partea de evacuare pentru masina VW TRANSPORTER T5 caroserie (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
83 lei
TopTechAuto
2569

Roata dintata, ax cu came RENAULT TRAFIC bus (T5, T6, T7), RENAULT FUEGO (136_), RENAULT 12 limuzina - RUVILLE 3455009
226 lei
Pieseautodetop
3542

624 lei
PieseAutoSuceava
6895

Regulator ax cu came Partea de evacuare (101051 FEBI BILSTEIN) FORD,VOLVO
1039 lei
PieseAutoSuceava
6895
![Roata dintata ax cu came # Volvo V40 2.0 combi [vw] t4 benzina 200cp/147kw B 4204 T5 2000 2001 2002 2003 2004 # 43783 # FEBI BILSTEIN](https://www.pieseauto.ro/poze/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-v40-2-0-combi-vw/roata-dintata-ax-cu-came-volvo-v40-2-0-combi-vw-5c134108e091e042153-0-0-0-0-0.jpg)
785 lei
Comnico
5204

83 lei
TopTechAuto
2569
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen T5
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).