Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Fulie ax came VOLKSWAGEN PASSAT CC (357) [ 2008 - 2012 ] TDI 4motion (CBAB, CFFB) 103KW|140HP OEM 03L109239A / 03L 109 239 A](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-came-volkswagen-passat-cc-357-2008-2012/fulie-ax-came-volkswagen-passat-cc-357-2008-2012-42be610b86f3c867274-0-0-0-0-0.jpg)
119 lei
ToyoParts
1794

119 lei
ModusDezmembrari
1166
![Fulie Pinion Ax Axa Came Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CBAA CBAB CBAC CBBB 2008 - 2012 Cod 03L109111 03L109239A[S0227]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-pinion-ax-axa-came-volkswagen-passat-cc-2-0/fulie-pinion-ax-axa-came-volkswagen-passat-cc-2-0-ad359108a93b606f0d8-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
SDG
6364

301 lei
PieseAutoSuceava
6891

Modul Releu start stop Vw Passat B7 CC Sharan 3AA919041 2011 2012 2013 2014 2015
150 lei
Pieseneamt
7097

495 lei
CadyAutoConstanta
5276

Roata dintata, ax cu came AUDI 90 (8C, B4), AUDI 80 Avant (8C, B4), VW ATLANTIC I (16) - TOPRAN 100 834
40 lei
Pieseautodetop
3542

490 lei
CadyAutoConstanta
5276
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Passat CC [facelift] [2012 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ2
1218

Fulie ax came Volkswagen Passat B6 2.0 tdi 140 cp 103 kw 2009-2015 euro 5 cod 03L109111
100 lei
ModusDezmembrari
1166

83 lei
TopTechAuto
2561

101 lei
TopTechAuto
2561
![Fulie ax cu came 2.0 tdi CFH CFF CFG 03l109111 Volkswagen VW Passat CC [facelift] [2012 - 2017]](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111/fulie-ax-cu-came-2-0-tdi-cfh-cff-cfg-03l109111-19eaa106dec5c021284-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
LuxAutoDEZ
2338
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Passat CC
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).
Vezi şi ofertele pentru: