Filtrează rezultatele
Județ
Arges
9
Bihor
1
Botosani
5
Bucuresti
3
Buzau
1
Cluj
9
Dambovita
4
Galati
4
Harghita
1
Hunedoara
1
Ialomita
2
Iasi
8
Ilfov
9
Maramures
1
Mures
2
Neamt
31
Prahova
2
Salaj
2
Suceava
3
Valcea
4
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

70 lei
Scopauto
2236

119 lei
ModusDezmembrari
1165
![Pinion ax cu came Cod: 03L109239A , 03L109111 03L109239A , 03L109111 Volkswagen VW Passat B6 [2005 - 2010] Sedan 4-usi 2.0 TDI MT (140 hp) Cod motor: CBAB Cod cutie: KNS Cod culoare: LC9X](https://www.pieseauto.ro/poze/pinion-ax-cu-came-cod-03l109239a-03l109111/pinion-ax-cu-came-cod-03l109239a-03l109111-39cb110d0ad9b837f0e-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3426
![Fulie Ax came , Volkswagen VW Passat B6 [2005 - 2010] wagon 5-usi 2.0 TDI DSG (140 hp) COD -038109111E](https://www.pieseauto.ro/poze/fulie-ax-came-volkswagen-vw-passat-b6-2005-2010/fulie-ax-came-volkswagen-vw-passat-b6-2005-2010-d10f610aff8a386f2ed-0-0-0-0-0.jpg)
Fulie Ax came , Volkswagen VW Passat B6 [2005 - 2010] wagon 5-usi 2.0 TDI DSG (140 hp) COD -038109111E
60 lei
OemLogistic
250

T1013 SET DOUA FULIE AX CAME DISTRIBUTIE Altea LEON AUDI A3 PASSAT BG GOLF 5 TOURAN CADDY OCTAVIA JETTA BK
150 lei
Acm_auto
1817

110 lei
SDG
6364

100 lei
Dezpetriuc
5746

Fulie pinion ax axa cu came Vw Passat B6 Sharan Tiguan Audi Q3 Q5, motor 2.0 cod CBA
100 lei
MotorServices
151

119 lei
EuropeAutoParts
1015

75 lei
Vasiloiu0ncl
8365

80 lei
DezmembrariGoranu
1831

Fulie Ax Came Vw passat B6 An fab 2006 Cod Motor BKP Motorizare 2.0 Diesel Cod piesa 038 109 111 E
119 lei
DoriaDez
2521

179 lei
DoriaDez
2521

Fulie ax cu came 2.0 tdi audi a3 vw passat b6 b7 golf 6 skoda octavia 2 03l109111 03l109239a
100 lei
Dezpetriuc
5746
Piese auto din categoria
Fulie ax came
Volkswagen Passat B6
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).